Chocolate of the Month: Aardbei

Onze Aardbei bonbon is een echte zomerse favoriet. De bonbon is gevuld met een zachte, romige aardbeienvulling die heerlijk fris en vol van smaak is. Lekker verfrissend tijdens deze warme zomermaand.
Met zijn roze suiker en het groene steeltje springt hij meteen in het oog in de vitrine. Een bonbon die perfect past bij zonnige dagen en lange zomeravonden.
En een kleine waarschuwing: het groene steeltje bovenop is van plastic en dus niet eetbaar
Recent Posts
- Chocolate of the Month: Aardbei 1 June 2026
- Under construction! 7 May 2026
- Chocolate of the month: Shiny Hearts 1 May 2026
- Chocolate of the month: Paas Pollock 1 April 2026
- Chocolate of the month: Holland 2 March 2026
Categories
- Blog (7)
- Chocolate of the month (13)


